Voorwaarden ingaand per 01-01-2019

Theorieboek

Indien annulering van de opdracht plaatsvindt binnen 14 dagen na datum van ontvangst van de factuur door Trimschool Nederland, dan vindt 100% restitutie van de kosten van het theorieboek plaats. Indien de cursist annuleert na deze 14 dagen is er geen restitutie.
Let op! Alleen de theorieboeken in de originale, ongeopende seal worden geaccepteerd.

Bij het theorieboek zit een aanmeldkaart voor het theorie-examen. Deze is 1 jaar geldig na uitgifte boek (zie datum kaart) Na het behalen van van het theorie-examen moet het praktijkexamen binnen 3 jaar zijn afgerond. Na verloop van deze periode vervalt ieder recht verbonden aan deze aanmeldkaart.

*Voorwaarden stageplaats;
Voor een stageplaats bent u zelf verantwoordelijk. Als u een stageplaats heeft gevonden dan dient u vooraf contact met Trimschool Nederland op te nemen of dit stagebedrijf aangesloten is bij Trimschool Nederland en voldoet. Zonder goedkeuring worden de stagedagen NIET goedgekeurd en meegeteld. Trimschool Nederland levert immers de stageovereenkomst tussen u en het stagebedrijf.

Uiteraard is een trimsalon "baas in eigen huis" echter indien een stagebedrijf niet wilt samenwerken of niet voldoet (bijvoorbeeld geen diploma) of handelt op een manier waar de Trimschool niet achter staat (denk hier bijvoorbeeld aan het stelselmatig slaan van honden) kunt u zich voorstellen dat Trimschool Nederland niet wil dat u daar stage loopt, en wij denken u ook niet!

Uiteraard gebeurt dit haast NOOIT en zijn 99,9% van de trimsalons perfecte stagebedrijven.

Geheimhouding en Privacy: wordt niet aan derden verstrekt.

*Klachtenprocedure;
*Klachten inzake Trimschool Nederland kunt u sturen naar info@trimschool.nl deze zullen doorgestuurd worden naar de klachtencommissie (dit is een onafhankelijke derde) cursist ontvangt schriftelijk een ontvangstbevestiging. Klachten zullen binnen 4 weken na ontvangst behandeld worden, mocht er om wat voor reden dan ook langere tijd nodig zijn voor de klachtencommissie dan zal cursist hier schriftelijk van op de hoogte gebracht worden. Het oordeel van de klachtencommissie is bindend voor Trimschool Nederland en cursist. Trimschool Nederland zal de klachten ten alle tijden vertrouwelijk behandelen. Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en voor de duur van 1 jaar bewaard.

Seminars/praktijkdagen/theorie-praktijkexamens

Bij inschrijving betaling verplicht geen restitutie mogenlijk. (Betaling alleen via iDeal voor de seminars).

Verzekeringen:

Stagebieders: Verplicht een bedrijfsrisicoverzekering
Stagiares: verplicht een WA verzekering
Trimschool Nederland kan niet aansprakelijk gesteld worden en  is niet verantwoordelijk voor enige schade die stagiaires maken of visa versa.

*Alle informatie die door de klanten verstrekt wordt is vertrouwelijk voor Trimschool Nederland.

Trimschool Nederland B.V.
Lorentzweg 7
3208 LJ Spijkenisse
Tel 0181-617833
KvK Rotterdam 62822071
BTW NL 8549.71.397.B01
Rabobank NL73 RABO 0303 4232 77 te Spijkenisse.