Examens

Theorie examens 2024  (onder voorbehoud, kunnen mogenlijk verplaatst worden, exate data volgt nog)
27 maart 2024 (sluiting 1 maart)

December

Praktijk examens scrol naar beneden!

Theorie examens

Ochtend-examens: Starten 10:00 uur
Zorg dat je op tijd bent, vanaf 9.30 uur kun je naar binnen en er zal vanaf 9:45 uitleg gegeven worden hoe het examen gaat, we starten met het rassen examen om 10:00  rassen examen 30 minuten, theorie examen 75 minuten

Middag-examens: Starten 13:00 uur
Zorg dat je op tijd bent, vanaf 12.30 uur kun je naar binnen en er zal vanaf 12:45 uitleg gegeven worden hoe het examen gaat, we starten met het rassen examen om 13:00 rassen examen 30 minuten, theorie examen 75 minuten

U kunt zich niet aanmelden voor een bepaalde tijd, u wordt ingepland.
Binnen 6 weken de uitslag op papier.

U kunt zich niet aanmelden voor een bepaalde tijd, u wordt ingepland.

Vergeet niet mee te nemen!
*Legitimatie

*Rode kaart (Her examen theorie heeft geen rode kaart, is al ingeleverd bij eerste theorie examen)!

*Rekenmachine voor het examen, mag geen telefoon zijn

Wij proberen het zo goed mogelijk voor u te regelen:

Mochten er nog vragen zijn, ik ben bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 10:00 tot 16:00.

Miranda Knezevic

Directeur Trimschool Nederland BV

Bent u toe aan het theorie examen?

Meld u aan via info@trimschool met al uw gegevens, vergeet niet uw unieke nummer te vermelden (deze staat aan de achterkant van uw aanmeldkaart examens).

Na het aanmelden voor het theorie examen sturen wij u de factuur hiervoor toe! (U dient zich dus zelf op te geven)
De examens beginnen om 10.00 uur en 13.00uur, er wordt altijd gestart met het rassen examen, aansluitend het grote theorie examen. Zorg dat u op tijd bent!
Bent u te laat, dan kunt u pas het theorielokaal weer in na het rassen examen (deze mist u dan).

LET OP!!!!
Na inschrijving betaling verplicht, geen restitutie!

Praktijkexamens 2024: 18-19 juni 2024 - Sluiting 24 mei 2024

De (nieuwe) praktijkexamens zijn 18-19 juni 2024 daar kunt u zich nu voor inschrijven, sluiting  24-5-2024.
U dient dan ook op deze dag (24-5-2024) de minimaal 80 stagedagen in te leveren! (Heeft u bij inschrijving nog geen 80 dagen, dan moet u dus wachten tot dat u deze heeft behaald voordat u inschijft).
Vraag een inschrijfformulier aan via info@trimschool.nl

LET OP!!!!!VOL=VOL en dan sluiten we dus eerder.

Na de sluiting (24-5-2024) gaan wij de facturen en het rooster naar u toesturen, u moet dus NIET zomaar geld gaan overmaken als u nog geen factuur heeft ontvangen. Vergeet niet bij betaling het factuurnummer te vermelden!
Aanvraag van praktijkformulieren per e-mail  info@trimschool.nl