Stagebieders

Trimschool Nederland vindt dat het normaal is dat u als stagebieder een vergoeding vraagt aan uw stagiaire voor het opleiden. U bent daarin vrij! Er zijn meerdere mogelijkheden:

1. U vraagt een dagvergoeding van bijvoorbeeld 10,- euro

2. U vraagt een dagvergoeding van bijvoorbeeld 20,- euro en geeft 10,- euro terug als de stagiaire de afgesproken dag ook daadwerkelijk komt.

3. U vraagt een vast bedrag per maand of per (gehele) stageperiode.

4. U hanteert een andere mogelijkheid.

5. U vraagt niets.

Bent u nog niet aangemeld bij Trimschool Nederland? Wilt u zelf ook als stagebieder vermeld worden op de site van Trimschool Nederland? Meld u dan aan middels onderstaand formulier. U ontvangt dan een inlogcode waarmee u als stagebieder kunt inloggen. U kunt dan zelf uw account beheren en aangeven of u wel of niet een stageplek heeft. U kunt zelfs aangeven op welke dag(en) u nog een plek heeft. Zo kan een stagiaire meteen zien of u plaats heeft en of de dag waarop hij/zij stage kan lopen ook bij u mogelijk is. U wordt dan niet onnodig tijdens het werk gebeld als u geen plaats heeft.

Mijn gegevens
Naam Eigenaar
Diploma gehaald in
Diploma gehaald bij
Kopie diploma
Naam trimsalon
Straat
Postcode
Plaats
Email adres
Lid VVTN
Ik heb zelf stage gelopen bij
Ik heb zelf stage gelopen in
Ik heb plaats voor stagiaire’s op
maandag
dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag
zaterdag
Zelf aankruisen op welke dag er een stageplaats beschikbaar is.
Overig

Hoeveel is check: