Stageplaatsen

Als stagiaire dient u stage te lopen in een trimsalon. Voor het vinden van een stage adres bent u in beginsel zelf verantwoordelijk. Het snel vinden van een stage adres hangt natuurlijk ook wel in grote mate af van uw eigen persoonlijke wensen/eisen en inzet. Zelf rondbellen en misschien bij een trimsalon langs gaan vergroot uw kansen. Een leuk gesprek met een stagebieder (die eigenlijk niet geïnteresseerd is in het opleiden van mensen) kan de stagebieder misschien net over de streep trekken. Achter bovenstaande button "'zoek stageadres" vindt u trimsalons die zelf aangeven op welke dag zij nog een stageplek hebben. Daarom staan echter niet alle aangesloten trimsalons vermeld want een stageplaats kan ook net vrij gekomen zijn of binnenkort vrij komen. Kijk dan ook op https://www.hondentrimsalon.nl/ voor nog meer adressen.

Als u een stageplaats heeft gevonden, vraag dan wel altijd of het stageadres is aangemeld bij Trimschool Nederland.  Is het stageadres nog niet aangemeld, vraag dan of zij dit alsnog willen doen. Trimschool Nederland levert immers de stageovereenkomst tussen u en  het stagebedrijf en controleert of de stagebieder een diploma heeft.